De PeppersRus Facebook pagina

Iets nieuws op Facebook je leest het hier. Heb je een foto voor de PeppersRus facebook pagina plaats die hier.
Netherlands Gebruikersavatar

Topic Author
Habanero
Administrator
Administrator
Berichten in topic: 1
    Windows 10 Firefox
Verstuurde bedankjes: 123 keren
Ontvangen bedankjes: 333 keren
De PeppersRus Facebook pagina

mei 2012 10 11:20

Bericht door Habanero » 10 mei 2012 11:20

Zoals jullie weten heeft het forum ook een Facebook pagina. Dit is belangrijk om meer bekendheid te geven aan het peper forum.

De laatste maanden ligt die er een beetje voor dood bij dus wil ik onze FB pagina wat leven inblazen.

Ik zal de komende dagen/weken met regelmaat foto's van vorig jaar en dit jaar op onze FB pagina zetten en hiervan melding maken op het forum zodat jullie de foto's kunnen bekijken, een Afbeelding geven en delen zodat meer en meer mensen mogen genieten van de peper hobby.

Hebben jullie nu ook foto's die we op onze FB pagina mogen zetten post die dan in deze sectie dan zetten we ze erop met vermelding van je forum nick.

Laten we met zijn allen nog meer mensen laten genieten van de peperhobby! :jumpy: :hot:

Netherlands

Mkwant
Pepperoncini
Pepperoncini
Berichten in topic: 1
    Windows 10 Chrome
Re: De PeppersRus Facebook pagina

mar 2016 25 20:53

Bericht door Mkwant » 25 maart 2016 20:53

Ola,

Heb ook een FB pagina genaamd HETE PEPERS , helemaal gelijk alles promoten wat met pepers te maken heeft.
Op mijn pagina wat info over het opkweken van pepers. Heb ff gegoogled en het op deze manier gedaan. ga de site up to date houden zover ik tijd heb.

Terug naar “PeppersRus Facebook pagina”