Chilifest.be 2018

Alle info over het chilifest gebeuren vind je hier
Netherlands Gebruikersavatar

Topic Author
Reaper0162
Pepperoncini
Pepperoncini
Berichten in topic: 1
    Windows 10 Firefox
Verstuurde bedankjes: 11 keren
Ontvangen bedankjes: 23 keren

Chilifest.be 2018

okt 2018 22 16:49

Bericht door Reaper0162 » 22 oktober 2018 16:49

Sinds het in Eindhoven was afgelast ben ik richting belgie gegaan.
Veel mensen leren kennen, aantal welke ik al kende vanuit facebook en dergelijke.
Met Veel standhouders staan praten en boven alles veel soorten hotsauce geproefd.

Tevens nog meegedaan aan de eatcontest, dit was voor de eerste keer. Op een mooie 3de plaats geëindigd.
Qua pittigheid had ik nog best mee gekund maar me lichaam zei stop! Tintelende vingers, wazig hoofd. Was niet best.

Er is inmiddels een Teaser online te vinden van de eatcontest, het volledig filmpje volgt nog. (ik zit helemaal links,rode polo en zonnebril met de naam Jeffrey)
https://youtu.be/bBphpnJAW64

Uiteraard heb ik nog wat inkopen gedaan.
Een stel spices, zak met Smoked Ghosts en een flesje Capsaïcine extract met 5 miljoen SHU.
Ook een aantal hotsauces gekocht waaronder van Chili Alchemist en van Neerlandse bodem de winnaar van Chilifest NL 2017 genaamd Nondeju Hete Saus.

Na afloop enkele uren later kwamen de Caps krampen etc...
Ik zat heerlijk in de KFC, net me bestelling klaar en krijg ineens last van zweetaanvallen, het was net of ik een virus te pakken had.
Binnen 30 seconden was me shirt echt zeiknat van het zweet. :ridiculous: En zo heb ik dus ruim een uur in de KFC gezeten met me bucket voor me neus haha.

Na dat uurtje kwamen alle heerlijke pepers via de weg naar buiten waar ze ook naar binnen zijn gegaan. Gelukkig was het daarna over :D

Hoe slecht ik me op dat moment ook voelde, de volgende keer doe ik gewoon weer mee met een contest :jumpy:

Netherlands Gebruikersavatar

Habanero
Administrator
Administrator
Berichten in topic: 1
    Windows 10 Chrome
Verstuurde bedankjes: 220 keren
Ontvangen bedankjes: 442 keren
Re: Chilifest.be 2018

okt 2018 23 09:19

Bericht door Habanero » 23 oktober 2018 09:19

Held !!!!! :hurra: